RETOUR-, TERUGBETALINGS- EN VERZENDBELEID
Neem contact met ons op via support( @ ) vibevault.nl als u vragen heeft over het retour-, restitutie- en verzendbeleid.
A. Retour- en restitutiebeleid
Alle aankopen zijn definitief en niet terugbetaalbaar/niet-retourneerbaar na dertig (30) dagen vanaf de datum van dergelijke aankopen.
Producten die niet aan de specificaties voldoen, kunnen worden geretourneerd of terugbetaald. In dit geval moet een klant binnen dertig (30) dagen vanaf de datum van aankoop contact met ons opnemen via support( @ ) vibevault.nl en onder vermelding van de reden een retour of terugbetaling aanvragen. Wij zullen het verzoek van de klant lezen en dienovereenkomstig reageren.
Als een klant een defect of gebrekkig product ontvangt, kan de klant binnen dertig (30) dagen vanaf de datum van aankoop een verzoek om teruggave of terugbetaling indienen door contact met ons op te nemen op support( @ ) vibevault.nl, inclusief een verklaring en het bijvoegen van een foto van het defecte product. /defect product ter ondersteuning van zijn verzoek.
Na goedkeuring van een verzoek van de klant voor een retourzending of terugbetaling om welke reden dan ook, moet de klant het defecte/defecte product naar het adres van onze agent sturen, dat wij per e-mail aan de klant zullen verstrekken. Wij zullen het adres van onze agent met de klant delen nadat het verzoek om terugzending is goedgekeurd.
In het geval van een retourzending of terugbetaling is de klant verantwoordelijk voor zijn eigen verzendkosten.
In het geval van een terugbetaling zal het geld van de klant direct worden teruggestort op de debit/creditcard die de klant heeft gebruikt om een product van ons te kopen nadat het product veilig door ons is ontvangen van de klant.
B. Geen aansprakelijkheid voor koeriersbedrijven
Wij zijn niet verantwoordelijk voor:
Vertragingen veroorzaakt door de koerier/verzendservice;
Internationale douane of heffingen;
Producten die verloren gaan of beschadigd raken in de post. De koerier/verzenddienst is verantwoordelijk zodra onze vertegenwoordiger de pakketten verzendt; en
Voor gemarkeerde producten die per post worden geleverd, moet u contact opnemen met uw plaatselijke postkantoor voor informatie over uw pakket.
2. als er een probleem is met uw trackingnummer of de levering van uw pakket, neem dan rechtstreeks contact op met het koeriersbedrijf voordat u contact met ons opneemt. Het duurt 1-4 werkdagen voordat uw trackinginformatie wordt weergegeven. In zeldzame gevallen is het mogelijk dat de trackinginformatie niet wordt bijgewerkt, maar dat u uw bestelling toch ontvangt. Neem contact met ons op nadat de geschatte levertijd is verstreken.
3. al onze zendingen bevatten tracking met leveringsbevestiging. Als uw trackinginformatie bevestigt dat het artikel op uw besteladres is afgeleverd, maar u uw bestelling niet hebt ontvangen, neem dan rechtstreeks contact op met de koerier/het verzendbedrijf om dit probleem te onderzoeken. Wij kunnen niet verantwoordelijk worden gehouden voor pakketten waarvan de trackinginformatie aangeeft dat het pakket op uw besteladres is afgeleverd.
4. Wij zijn niet verantwoordelijk als het pakket niet binnen de gegarandeerde verzendtijd wordt geleverd, aangezien het 1-2 werkdagen kan duren om de bestelling te verwerken en wij niet verantwoordelijk kunnen worden gehouden voor de garanties van het koeriersbedrijf. Als het item niet op tijd wordt geleverd, neem dan contact op met de koerier/het transportbedrijf.
5. Het is de verantwoordelijkheid van de klant om ervoor te zorgen dat hij het leveringsadres correct invoert. Wij zijn niet verantwoordelijk als een pakket naar ons wordt teruggestuurd vanwege een onjuist of onbestelbaar adres. Wij doen ons best om de verwerking en verzending te bespoedigen. Als u besluit uw bestelling te annuleren of uw leveringsadres te wijzigen, schrijf ons dan naar support( @ ) vibevault.nl zodra u uw bestelling plaatst. Wij zullen ons best doen om de wijziging door te voeren, maar kunnen niet garanderen dat dit lukt.
6. Wij kunnen niet garanderen dat u al dan niet belastingen of heffingen in rekening worden gebracht. U bent verantwoordelijk voor alle toepasselijke douanekosten, rechten, belastingen en heffingen die door uw regering worden geheven. Neem contact op met het douanekantoor van uw land voor de toepasselijke kosten en tarieven voor pakketten die van buiten uw land aankomen. Klanten zijn verantwoordelijk voor alle invoerrechten, tarieven en lokale belastingen die door uw land worden geheven. Wij kunnen geen details van deze kosten verstrekken en raden u aan contact op te nemen met het douanekantoor of de belastingagent van uw land voor de relevante kosten en tarieven voor een pakket dat van buiten uw land aankomt.
C. Verzenden
U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten om uw artikel te retourneren.
Verzendkosten worden niet terugbetaald.
Als wij een pakket ontvangen van het verzendbedrijf/de koerier omdat het opgegeven adres onbestelbaar is, bent u verantwoordelijk voor de niet-levering van het product.
***